czwartek, 30 lipca 2015

Gadżety, które przydadzą się w trakcie każdego garden party


Lato to doskonały moment na organizowanie imprez w plenerze. To także świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy obawiają się o stan swojego mieszkania po porządku. O jakich gadżetach warto pamiętać aby nasza impreza była udana?
Zamiast tradycyjnych talerzy, sztućców oraz kubków, postawmy na ich plastikowe lub papierowe wersje. W sklepach dostępne są najróżniejsze ich rodzaje – od tradycyjnych, białych, przez wielobarwne, aż po zastawę z ulubionymi bohaterami dziecięcych kreskówek. Ich największą zaletą jest fakt, że po imprezie nie musimy ich myć – wystarczy, że wyrzucimy je do kosza. Do przykrycia stołu najlepiej sprawdzą się natomiast obrusy foliowe. Jeżeli na imprezie planujemy podawać ciasta czy sałatki, warto umieścić je na wielorazowych paterach czy miskach z trwałego plastiku.

Warto zadbać także o dekorację naszego ogrodu. Warto wybrać takie ozdoby, które będą nie tylko kolorowe i efektowne, lecz także łatwe do zawieszenia i późniejszego sprzątnięcia. Świetnym rozwiązaniem będą na przykład balony oraz papierowe lampiony czy girlandy.

Gdy na naszym garden party obecne będą również dzieci, zadbajmy o stosowne atrakcje dla nich. Warto zabrać ze sobą zestaw do badmintona, piłkę czy kilka gier planszowych.

1 komentarz:

  1. Jakoś ja nigdy się na takich rzeczach nie skupiałam, ale jestem świadoma tego jak istotną sprawą są same meble ogrodowe. Muszę przyznać, że bardzo fajny wybór takich mebli zawsze mają w sklepie https://ogrodolandia.pl/ i ja już właśnie tam co nieco zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń